Vi er tre unge mennesker, der sammen startede EasyJob i 2016.
Vores engagement for at starte virksomheden kommer af, at vi selv har flere års erfaring indenfor vikarbranchen. Vi har en bred erfaring fra flere vikarbureauer og derigennem kom incitamentet til at starte vores eget vikarbureau.
Vores Mission
Easyjob arbejder for at skabe det perfekte match mellem vores vikarer og kunder. Vi anser det for vores vigtigste spidskompetence at finde og levere den arbejdskraft, der 100 % afspejler kundens ønsker.
Næsten alle medarbejdere samt ledelsen, har erfaring inden for lager og produktion og besidder derfor en særlig viden om kundens ønsker. Desuden har vi stor erfaring indenfor ejendomsservice og vi anser vores viden på disse områder for vores spidskompetence.
Det skal altid være værdifuldt for både kunden, kundens medarbejdere og vikaren, at få tilført en fleksibel arbejdskraft.
Easyjob er særligt konkurrencedygtige på kvaliteten, men også på prisen.
Vores Vision
Easyjob vil være den bedste landsdækkende samarbejdspartner indenfor vikar- og rekrutteringsservice for både vores kunder, vikarer og medarbejdere. Vi vil gøre vikar- og rekrutteringsbranchen lige så attraktiv som resten af arbejdsmarkedet. Forudsætningen er at skabe succeshistorier for både kunder og vikarer via et højt niveau af service og viden.
Værdimål
Vores fælles værdier i Easyjob er åbenhed, ærlighed, lydhørhed og ansvarlighed. Værdierne udtrykker hvem vi er, hvad vi tænker og hvordan vi gør.